Autor: |
Jaroslav Belás, Marcel Holec, Lenka Burianová |
Jazyk: |
Czech<br />German<br />English<br />Polish |
Rok vydání: |
2013 |
Předmět: |
|
Zdroj: |
ACC Journal, Vol 19, Iss 2, Pp 6-17 (2013) |
Druh dokumentu: |
article |
ISSN: |
1803-9782 |
Popis: |
Spokojenost bankovních zaměstnanců je důležitý faktor pro vytvoření spokojenosti bankovních klientů, prostřednictvím vyšší míry akceptace (porozumění) jejich finančních potřeb v prodejním procesu. Porozumění klientským potřebám determinuje úroveň jejich spokojenosti, což může mít významný dopad na finanční výkonnost bank. Článek analyzuje vztah mezi zaměstnanci banky a vedením banky a vztahu mezi bankami a jejich klienty v České republice a na Slovensku. Cílem článku bylo kvantifikovat spokojenost bankovních zaměstnanců a porozumění klientským potřebám v českém komerčním bankovnictví a porovnání zjištěných trendů se situací na Slovensku. Přístupy zaměstnanců bank byly zjištěny v dotazníkovém výzkumu a získané výsledky byly ověřeny strukturovanými rozhovory. |
Databáze: |
Directory of Open Access Journals |
Externí odkaz: |
|