Spokojenost zaměstnanců a akceptace klientských potřeb v českém a slovenském bankovnictví

Autor: Jaroslav Belás, Marcel Holec, Lenka Burianová
Jazyk: Czech<br />German<br />English<br />Polish
Rok vydání: 2013
Předmět:
Zdroj: ACC Journal, Vol 19, Iss 2, Pp 6-17 (2013)
Druh dokumentu: article
ISSN: 1803-9782
Popis: Spokojenost bankovních zaměstnanců je důležitý faktor pro vytvoření spokojenosti bankovních klientů, prostřednictvím vyšší míry akceptace (porozumění) jejich finančních potřeb v prodejním procesu. Porozumění klientským potřebám determinuje úroveň jejich spokojenosti, což může mít významný dopad na finanční výkonnost bank. Článek analyzuje vztah mezi zaměstnanci banky a vedením banky a vztahu mezi bankami a jejich klienty v České republice a na Slovensku. Cílem článku bylo kvantifikovat spokojenost bankovních zaměstnanců a porozumění klientským potřebám v českém komerčním bankovnictví a porovnání zjištěných trendů se situací na Slovensku. Přístupy zaměstnanců bank byly zjištěny v dotazníkovém výzkumu a získané výsledky byly ověřeny strukturovanými rozhovory.
Databáze: Directory of Open Access Journals