Interakce dětí s rodiči a vývoj rané čtenářské gramotnosti na počátku školní docházky /
a1_Cíle. Záměrem studie je určit vliv vybraných ukazatelů sociální interakce v rodinách školáků na ranou gramotnost dětí v průběhu prvního školního roku. Vzorek a metodika. Do longitudinální panelové studie bylo náhodně vybráno 25 základních škol ve Středočeském kraji a v Praze. Výsledný analyzovaný...
Hlavní autor: |
Gorčíková, Magdaléna
(
Autor )
|
---|---|
Další autoři: |
Šafr, Jiří, 1972-
(
Autor )
|
Typ dokumentu: | Článek |
Jazyk: |
čeština |
ISSN: | 0009-062X |
Zdroj: | Československá psychologie : časopis pro psychologickou teorii a praxi: Vol. 60, no. suppl. 1 (2016), s. 86-95. |
Předmět: | |
Externí odkaz: |
|