Longitudinální studie hodnocení schopností spojených se školním výkonem u žáků s dyslexií a bez dyslexie jejich učiteli = Longitudinal study of evaluation of abilities connected to school achievement in pupils with dyslexia and without dyslexia by their teachers /

a1_Cíle. Zjistit: 1. Jak učitelé hodnotí v průběhu sedmi let (od 8 do 15 let) vybrané schopnosti svých žáků s dyslexií a bez dyslexie, 2. Jaký vliv na hodnocení výkonu těchto žáků má délka praxe učitelů a jejich pohlaví, 3. Zda existují rozdíly v tom, jak učitelé hodnotí vliv vybraných faktorů (scho...

Celý popis

Další autoři:
Typ dokumentu: Článek
Jazyk: čeština
ISSN: 0009-062X
Zdroj: Československá psychologie: Roč. 58, č. 3 (2014), s. 222-241.
Předmět:
Externí odkaz: Plný text
Získat plný text