Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Zwischen Interaktion und Narra...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Zwischen Interaktion und Narration
Autor:
Matuszkiewicz, Kai
Jazyk:
němčina
Rok vydání:
2018
Předmět:
100
Kontinuumsmodell
digitales Spiel
Computerspiel
Videospiel
Spiel
Gameplay
Mythos
Monomythos
Heldenreise
Christopher Vogler
Joseph Campbell
The Legend of Zelda
Ocarina of Time
Shigeru Miyamoto
Nintendo
Interaktivität
Narrativität
Interaktion
Narration
Geschichte
Erzählung
Storytelling
Agency
digitale Medien
neue Medien
Narratologen-Ludologen-Debatte
Hybridität
Figur
Charakter
Spielfigur
Spielwelt
Spielraum
Diegese
Erzählstruktur
Quest
Spielstruktur
Designphilosophie
Game Studies
Digital Game Studies
transmediale Welt
Spielwissenschaft
Mythenforschung
Link
Zelda
Ganon
Triforce
Hyrule
Ludizität
Ludonarrativität
continuum model
digital game
computer game
video game
game
play
gameplay
myth
monomyth
hero’s journey
Christopher Vogler
Joseph Campbell
The Legend of Zelda
Ocarina of Time
Shigeru Miyamoto
Nintendo
interactivity
narrativity
interaction
narration
story
plot
storytelling
agency
digital media
new media
Narratology vs. Ludology Debate
hybridity
figure
character
token
game world
playing ground
diegesis
narrative structure
quest
game structure
design philosophy
Game Studies
Digital Game Studies
transmedial world
myth research
Link
Zelda
Ganon
Triforce
Hyrule
ludicity
ludonarrativity
Philosophie (PPN619942320)
Druh dokumentu:
Doctoral Thesis
Databáze:
Networked Digital Library of Theses & Dissertations
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11858/00-1735-0000-002E-E458-E
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......