HODNOCENÍ JAZYKOVÉ KOMPETENCE Z PERSPEKTIVY PEDAGOGIKY A STATISTIKY
Autor: | Šikolová Mária, Koláčková Ludmila, Neubauer Ludmila, Sedlačík Marek |
---|---|
Jazyk: | Czech<br />German<br />English<br />Polish |
Rok vydání: | 2019 |
Předmět: | |
Zdroj: | ACC Journal, Vol 2019, Iss 3, Pp 46-61 (2019) |
Druh dokumentu: | article |
ISSN: | 1803-9782 2571-0613 |
DOI: | 10.15240/tul/004/2019-3-004 |
Popis: | Článek pojednává o výsledcích studie založené na srovnání, jak svoji jazykovou kompetenci hodnotí sami studenti, jejich učitelé a jaké jsou skutečné výsledky dosažené u zkoušky. Jedná se o výsledky standardizované jazykové zkoušky, kterou používají členské státy NATO (zkouška podle STANAG 6001). Prezentovaná data byla získána z dotazníku distribuovaného studentům intenzivních jazykových kurzů v rámci celoživotního vzdělávání během jednoho akademického roku. Pomocí aplikovaných statistických metod byla analyzována data z dotazníků, aby bylo možno srovnat, jak přesně jsou studenti a jejich učitelé schopni předvídat výsledky zkoušek. |
Databáze: | Directory of Open Access Journals |
Externí odkaz: |