Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archiv AV ČR
Archeologický ústav
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Centrum medievistických studií
Centrum výzkumu globální změny
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav dějin umění
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav jaderného výzkumu
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav pro jazyk český
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Výzkumné centrum pro dějiny vědy
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
New England College Journal of...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
New England College Journal of Applied Educational Research
Jazyk:
angličtina
Rok vydání:
2024
Předmět:
education
higher education
educational equity
Theory and practice of education
LB5-3640
Druh dokumentu:
journal
ISSN:
2836-8339
Databáze:
Directory of Open Access Journals
Externí odkaz:
https://doaj.org/toc/2836-8339
Zobrazit plný text záznamu
View record in DOAJ
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......