Integrating tropical research into biology education is urgently needed.
Autor: | Ann E Russell, T Mitchell Aide, Elizabeth Braker, Emilio M Bruna, Carissa N Ganong, Rebecca D Hardin, Karen D Holl, Sara C Hotchkiss, Jeffrey A Klemens, Erin K Kuprewicz, Deedra McClearn, George Middendorf, Rebecca Ostertag, Jennifer S Powers, Sabrina E Russo, Jennifer L Stynoski, Ursula Valdez, Charles G Willis |
---|---|
Jazyk: | angličtina |
Rok vydání: | 2022 |
Předmět: | |
Zdroj: | PLoS Biology, Vol 20, Iss 6, p e3001674 (2022) |
Druh dokumentu: | article |
ISSN: | 1544-9173 1545-7885 |
DOI: | 10.1371/journal.pbio.3001674 |
Popis: | Understanding tropical biology is important for solving complex problems such as climate change, biodiversity loss, and zoonotic pandemics, but biology curricula view research mostly via a temperate-zone lens. Integrating tropical research into biology education is urgently needed to tackle these issues. |
Databáze: | Directory of Open Access Journals |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |