Reflexe v pregraduální přípravě učitelů (zahraniční zkušenosti)

Autor: Danuše Nezvalová
Jazyk: Czech<br />English<br />Slovak
Rok vydání: 2018
Předmět:
Zdroj: Pedagogická Orientace, Vol 8, Iss 4 (2018)
Druh dokumentu: article
ISSN: 1211-4669
1805-9511
Popis: Studie shrnuje poznatky a empirické zkušenosti zahraničních autorů s využíváním reflexe v pregraduální přípravě učitelů. Popisuje typy reflexe, uplatňované v přípravě učitelů v USA - technickou reflexi, reflexi v činnosti a po činnosti, poradní reflexi, osobní reflexi a kritickou reflexi. Všímá si také dalších forem reflexe, zařazovaných do programů učitelské přípravy (zapojování studentů do výzkumů, pedagogický deník a písemné hodnocení, případové studie, pedagogická praxe, aktivity studentů v seminářích a diskuse).
Databáze: Directory of Open Access Journals