Reflexe v pregraduální přípravě učitelů (zahraniční zkušenosti)
Autor: | Danuše Nezvalová |
---|---|
Jazyk: | Czech<br />English<br />Slovak |
Rok vydání: | 2018 |
Předmět: | |
Zdroj: | Pedagogická Orientace, Vol 8, Iss 4 (2018) |
Druh dokumentu: | article |
ISSN: | 1211-4669 1805-9511 |
Popis: | Studie shrnuje poznatky a empirické zkušenosti zahraničních autorů s využíváním reflexe v pregraduální přípravě učitelů. Popisuje typy reflexe, uplatňované v přípravě učitelů v USA - technickou reflexi, reflexi v činnosti a po činnosti, poradní reflexi, osobní reflexi a kritickou reflexi. Všímá si také dalších forem reflexe, zařazovaných do programů učitelské přípravy (zapojování studentů do výzkumů, pedagogický deník a písemné hodnocení, případové studie, pedagogická praxe, aktivity studentů v seminářích a diskuse). |
Databáze: | Directory of Open Access Journals |
Externí odkaz: |