Možnosti podpory rozvoje socio-emočního učení v základních a středních školách s využitím metodik Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience
Autor: | Lenka Felcmanová |
---|---|
Jazyk: | Czech<br />English |
Rok vydání: | 2024 |
Předmět: | |
Zdroj: | Pedagogika, Vol 74, Iss 2 (2024) |
Druh dokumentu: | article |
ISSN: | 23362189 0031-3815 2336-2189 |
DOI: | 10.14712/23362189.2024.4487 |
Popis: | Článek se zabývá přínosy a praktickými možnostmi podpory socio-emočního učení žáků základních a středních škol. Věnuje se dopadům systematické podpory socio-emočního učení na duševní zdraví i akademické výsledky žáků a možnostem, jak ji začlenit do revidovaného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Představuje také komplexní metodiky socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience. |
Databáze: | Directory of Open Access Journals |
Externí odkaz: |