Možnosti podpory rozvoje socio-emočního učení v základních a středních školách s využitím metodik Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience

Autor: Lenka Felcmanová
Jazyk: Czech<br />English
Rok vydání: 2024
Předmět:
Zdroj: Pedagogika, Vol 74, Iss 2 (2024)
Druh dokumentu: article
ISSN: 23362189
0031-3815
2336-2189
DOI: 10.14712/23362189.2024.4487
Popis: Článek se zabývá přínosy a praktickými možnostmi podpory socio-emočního učení žáků základních a středních škol. Věnuje se dopadům systematické podpory socio-emočního učení na duševní zdraví i akademické výsledky žáků a možnostem, jak ji začlenit do revidovaného Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Představuje také komplexní metodiky socio-emočního učení Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience.
Databáze: Directory of Open Access Journals