Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
High cuisine restaurants
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
High cuisine restaurants: Empirical evidences from a research in Italy
Autor:
Presenza, Angelo
,
Simone, Iocca
Jazyk:
angličtina
Rok vydání:
2012
Předmět:
ellers with insight into the culture of the place they are visiting. Restaurants have been recognized as potentially important partners in efforts to promote local food systems. This study is particular
ellers with insight into the culture of the place they are visiting. Restaurants have been recognized as potentially important partners in efforts to promote local food systems. This study is particular
the paper analyses the use of local food inside these restaurants
their attitudes and the strategies that they utilise in the valorisation of the local identity. A sample of 59 Italian high cuisine restaurants was utilised and an online survey was conducted. Results show that role of creativity emerges as a principal innovation tool for products and process developthat restaurants perceive it as important to be involved in local activities related to destination promotion. Keywords: titudes
High cuisine restaurant
the paper analyses the use of local food inside these restaurants
High cuisine restaurant
their attitudes and the strategies that they utilise in the valorisation of the local identity. A sample of 59 Italian high cuisine restaurants was utilised and an online survey was conducted. Results show that role of creativity emerges as a principal innovation tool for products and process developthat restaurants perceive it as important to be involved in local activities related to destination promotion. Keywords: titudes
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3981::66e38021f6823c7c4053e16ae02152f2
http://hdl.handle.net/11695/47277
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......