Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
A teaching/learning path on th...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
A teaching/learning path on the concept of mass and mass-energy relationship for upper secondary school
Autor:
Pugliese, Emanuele
Jazyk:
angličtina
Rok vydání:
2015
Předmět:
Settore FIS/01 - Fisica Sperimentale
Mass
mass-energy relationship
relativistic dynamics
science literacy
modern physics education
Design-based Research
content-oriented research
Model of Educational Reconstruction
conceptual reconstruction
vertical approach
«historical line»
historical reconstruction
epistemology
Inquiry-based Learning
visualization
WTL strategy
RTEI
RTL
POE
PEC
«collective reasoning»
interactive/dialogic discourse
interactive/authoritative discourse
thought experiment
conceptual change
learning pathways
reasoning profiles
empirical research
qualitative analysis
learning gain
Massa
relazione massa-energia
dinamica relativistica
competenza scientifica
didattica della fisica moderna
approccio verticale
«linea storica»
ricostruzione storica
epistemologia
visualizzazione
strategia WTL
«ragionamento collettivo»
conversazione interattivo/autoritaria
conversazione interattivo/dialogica
esperimenti mentali
cambio concettuale (conceptual change)
percorsi di apprendimento
profili di ragionamento
ricerca empirica
analisi qualitativa
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3659::e40dbd1b7373c50af40cae29670fc16e
http://hdl.handle.net/11390/1132467
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......