Informace ze statistiky rodinných účtů a jejich pozice v současném výzkumu trhu

Autor: Plíšková, Lucie
Přispěvatelé: Simmová, Hilda, Mottlová, Libuše
Jazyk: čeština
Rok vydání: 2007
Předmět:
Popis: Tato práce poskytuje ucelené informace o procesu tvorby statistiky rodinných účtů v České republice. V teoretické části je zaměřena na charakteristiku marketingového výzkumu trhu a jeho pozici v marketingovém informačním systému. V následující části je detailně popsán proces vzniku statistiky rodinných účtů, výběrem zpravodajského souboru počínaje, přes zjišťování a zaznamenávání údajů, zpracováním výsledků konče. Jsou zde také zmíněny klady a zápory statistiky rodinných účtů. Je zde také nastíněn problém panelového efektu a možné způsoby jeho odstranění. Závěrečná část je věnována využití statistiky rodinných účtu pro státní a následně podnikové účely.
Databáze: OpenAIRE