Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Evidence versus ideology in ed...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Evidence versus ideology in education policy; the recent history of initial teacher education in England and Wales and the implications for educational researchers as agents of change
Rok vydání:
2021
Předmět:
Profesión docente
Formación en la escuela
Formación inicial
Reform
Modelo de competencias
Investigación educativa
Polítics i acadèmics
Evidència i ideologia
Evidence and ideology
Educational research
'competence' model
Políticos y académicos
Professió docent
Formació inicial
Formació a l'escola
Teaching profession
Policymakers and academics
Initial teacher education
Investigació educativa
Training in school
Reforma
Model de competències
Evidencia e ideología
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______272::70765771a78532f26c6a5fe0800625d8
https://hdl.handle.net/2072/379186
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......