Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
How to teach 'process of inqui...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
How to teach 'process of inquiry learning' in 'Integrated Studies' : To realize deep active learning
Jazyk:
japonština
Rok vydání:
2020
Předmět:
総合的な学習の時間で、探究的な学習の過程の指導が十分できているとは言い難い現状がある。経験を積んだ教員でさえ指導の困難さを感じている。アンケート調査などから、「課題の設定」「情報の収集」「整理・分析」「まとめ・表現」の4 つの過程の中で、とりわけ「課題の設定」が難しいという実態が明らかとなった。世代交代が進む学校現場で、若い教員も含めすべての教員の指導力をあげるために支援体制や研修体制の構築が急務であることを示した。「課題の設定」を行う際に、探究テーマの決定に至るには適切な段階を踏むことが必要で、優れた
Zdroj:
和歌山大学教職大学院紀要 : 学校教育実践研究
. 4:51-57
ISSN:
2432-678X
Popis:
総合的な学習の時間
探究的な学習の過程
課題の設定
世代交代
支援体制
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::94cfa64517e7f08c2d5e3d0510649add
http://repository.center.wakayama-u.ac.jp/3887
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......