Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Peyton’s four-step approach fo...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Peyton’s four-step approach for teaching complex spinal manipulation techniques – a prospective randomized trial
Autor:
Ralf Münker
,
Sven Nebelung
,
Cavan Lübke
,
Ali Modabber
,
Melanie Simon
,
Matthias Knobe
,
Tolga Taha Sönmez
,
Klemens Horst
,
Gertraud Gradl-Dietsch
Jazyk:
angličtina
Rok vydání:
2016
Předmět:
Male
020205 medical informatics
Medizin
lcsh:Medicine
02 engineering and technology
Intervention group
law.invention
0302 clinical medicine
Randomized controlled trial
law
0202 electrical engineering
electronic engineering
information engineering
Gender differences
030212 general & internal medicine
Prospective Studies
Multiple choice
Medicine(all)
Psychomotor learning
lcsh:LC8-6691
General Medicine
Motor Skills
Spinal manipulation
Female
Clinical Competence
Manual therapy
Research Article
Education
Medical
Undergraduate
Medical education
Adult
Manipulation
Spinal
medicine.medical_specialty
Peyton’s four-step approach
Adolescent
education
Education
03 medical and health sciences
Skills retention
Young Adult
Sex Factors
Intervention (counseling)
medicine
Humans
ddc:610
lcsh:Special aspects of education
business.industry
Teaching
lcsh:R
Physical therapy
Instructional method
business
Zdroj:
BMC Medical Education
BMC medical education 16(1), 284 (2016). doi:10.1186/s12909-016-0804-0
BMC Medical Education, Vol 16, Iss 1, Pp 1-10 (2016)
ISSN:
1472-6920
DOI:
10.1186/s12909-016-0804-0
Popis:
BMC medical education 16(1), 284 (2016). doi:10.1186/s12909-016-0804-0
Published by BioMed Central, London
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ecedbd14cccc675c27fdfe49ae9aa742
http://europepmc.org/articles/PMC5094089
Zobrazit plný text záznamu
Full text from SpringerLink
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......