Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Eva-Kristina Franz / Silke Tru...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Eva-Kristina Franz / Silke Trumpa / Ilona Esslinger-Hinz (Hrsg.): Inklusion. Eine Herausforderung für die Grundschulpädagogik. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren 2014, 280 S. [Rezension]
Autor:
Opalinski, Saskia
Jazyk:
němčina
Rok vydání:
2015
Předmět:
Eltern
Parents
Fachdidaktik
Primary school lower level
Schulpädagogik
Pupil Evaluation
Review
Educational setting
Elementary School
All-day school
Einstellung
Germany
Teaching of German
Science education
Lehrer
Lesekompetenz
Marketing
Primary school
Subject didactics
Inclusion
Bewältigung
Reading competence
Team Teaching
Menschenbild
Didaktik
Lernort
FOS: Sociology
Behindertenpädagogik
Deutschunterricht
Disabled person
Einstellung
Rezension
Training method
Coping
Grundschulpädagogik
Canada
Leistungsbeurteilung
Book review
Erziehung
Schul- und Bildungswesen
Teamteaching
Empirical research
German language teaching
Teamarbeit
Naturwissenschaftliche Bildung
Specialized didactics
Education
FOS: Economics and business
Zeitbudget
Achievement test
ddc:370
Berufsanforderung
Qualitative research
Ganztagsschule
Heterogenität
Primary school education
Deutschland
Support for reading improvement
Grundschule
Team work
Classrooms
Promotion of reading
Forschungsstand
Teacher
Qualitative Forschung
Handicapped
Anthropologie
Leseförderung
Primary school pedagogics
Idea of mankind
Achievement measurement
Kanada
Image of man
Attitude
Behinderter
Anthropology
Klassenraum
Empirische Forschung
Heterogeneity
Bildung
Inklusion
Zdroj:
Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 5
DOI:
10.25656/01:18383
Popis:
Rezension von: Eva-Kristina Franz / Silke Trumpa / Ilona Esslinger-Hinz (Hrsg.): Inklusion. Eine Herausforderung für die Grundschulpädagogik. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren 2014 (280 S.; ISBN 978-3-8340-1410-8; 22,00 EUR).
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9c37369d213b45f30f454a24d5c3d5fa
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......