Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Musikpädagogik im Spannungsfel...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Musikpädagogik im Spannungsfeld von Reflexion und Intervention
Přispěvatelé:
Hasselhorn, Johannes [Hrsg.]
, Kautny, Oliver [Hrsg.]
, Platz, Friedrich [Hrsg.]
Jazyk:
němčina
Rok vydání:
2021
Předmět:
Professionalization
Cultural science
Fachdidaktik
Musical education
Mentorprogramm
370 Erziehung
Schul- und Bildungswesen
Heterogeneous class
Learning process
Germany
Reflexion
Theory
Higher education lecturing
Professionalisierung
Subject didactics
Competency
German-speaking Switzerland
Practical training in school
Music lessons
Musikunterricht
Empirische Untersuchung
Practice period at school
Schulpraktikum
Student teachers
Empirical study
Videoaufzeichnung
Grounded Theory
Musizieren
370 Education
Lehramtsstudent
Lernprozess
Theorie
Kompetenz
Lehramtsstudiengang
Teaching of music
Mobiles Gerät
Teacher education
Teachers' training
Erziehung
Schul- und Bildungswesen
Intervention
Reflexion
Specialized didactics
Education
Professionalität
Singen
University teaching
ddc:370
Singen
Lehrerbildung
Interview
Deutschland
Professionality
Motivation
Kulturwissenschaft
Teaching research
Preservice Teacher Education
Musikpädagogik
Heterogene Klasse
Professionalism
Unterrichtsforschung
Virtuelle Hochschule
Fachdidaktik/musisch-künstlerische Fächer
Hochschullehre
Deutschsprachige Schweiz
Music reading
University lecturing
Zdroj:
Münster ; New York : Waxmann 2021, 315 S.-(Musikpädagogische Forschung; 41)
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::91811b242529196768f917d074c2bec9
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/24329/pdf/Hasselhorn_Kautny_Platz_2021_Musikpaedagogik_im_Spannungsfeld.pdf
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......