Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
The influence of different lon...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
The influence of different longitudinal patterns of peer victimization on psychosocial adjustment
Autor:
Jill D. Sharkey
,
Cecile Binmoeller
,
Nicole Latham
,
Erin Dowdy
,
Michael J. Furlong
,
Erika D. Felix
Rok vydání:
2018
Předmět:
Youth Violence
Drug Abuse (NIDA Only)
longitudinal
Poison control
Basic Behavioral and Social Science
Education
Developmental psychology
Alcohol Use and Health
Clinical Research
Behavioral and Social Science
latent profile analysis
Injury prevention
Safety
Risk
Reliability and Quality
Violence Research
Pediatric
Peer victimization
youth
Prevention
Substance Abuse
psychosocial adjustment
Human factors and ergonomics
Life satisfaction
Peer group
Mental health
Alcoholism
Mental Health
Good Health and Well Being
Specialist Studies in Education
Psychology
Psychosocial
Zdroj:
Journal of School Violence, vol 18, iss 4
ISSN:
1538-8239
1538-8220
Popis:
Identifying patterns of victimization continuity and discontinuity over time can inform school-based efforts to prevent and intervene with peer victimization. We conducted a four-wave longi...
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8cb5a76ce9b1641415158ab338b906fd
https://doi.org/10.1080/15388220.2018.1528552
Zobrazit plný text záznamu
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......