Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Mixed reality as a time-effici...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Mixed reality as a time-efficient alternative to cadaveric dissection
Autor:
Gotschall Robert
,
Galen Tingle
,
Mark A. Griswold
,
Lauren Ulrey
,
Rebecca Enterline
,
Susanne Wish-Baratz
,
Jeremy S Ruthberg
,
Lisa Tan
,
Eastman Henry
,
Jeffrey Mlakar
,
Erin Henninger
,
Sue Simonson-Shick
Rok vydání:
2020
Předmět:
Medical knowledge
Students
Medical
020205 medical informatics
education
02 engineering and technology
Education environment
Education
03 medical and health sciences
0302 clinical medicine
Cadaver
ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION
0202 electrical engineering
electronic engineering
information engineering
Humans
Longitudinal Studies
Prospective Studies
030212 general & internal medicine
Medical education
Augmented Reality
Dissection
Teaching
Medical school
General Medicine
Mixed reality
Time efficient
Cadaveric dissection
Curriculum
Anatomy
Psychology
Teaching learning
Education
Medical
Undergraduate
Zdroj:
Medical Teacher
. 42:896-901
ISSN:
1466-187X
0142-159X
Popis:
Objectives: The extent of medical knowledge increases yearly, but the time available for students to learn is limited, leading to administrative pressures to revise and reconfigure medical school c...
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55667244e56cba4fc59c1f1ad9c32bd3
https://doi.org/10.1080/0142159x.2020.1762032
Zobrazit plný text záznamu
Plný text ve formátu PDF
Plný text ve formátu HTML
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......