Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Cognitive Skills and Reading A...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Cognitive Skills and Reading Ability in Children with Cochlear Implants
Autor:
Lena Asker-Árnason
,
Elina Mäki-Torkko
,
Mathias Hällgren
,
Malin Wass
,
Tina Ibertsson
,
Birgitta Sahlé
,
Birgitta Larsby
,
Björn Lyxell
Rok vydání:
2010
Předmět:
Male
medicine.medical_specialty
Adolescent
media_common.quotation_subject
education
Aptitude
Deafness
Audiology
Language Development
Risk Assessment
Speech and Hearing
Cognition
Phonetics
Reference Values
Reading (process)
otorhinolaryngologic diseases
Humans
Medicine
Cognitive skill
Child
Cochlear implantation
health care economics and organizations
media_common
Language Tests
business.industry
Age Factors
Media studies
Prognosis
Cochlear Implantation
Language development
Cochlear Implants
Memory
Short-Term
Reading
Otorhinolaryngology
Case-Control Studies
Child
Preschool
Reference values
Speech Perception
Female
sense organs
business
Zdroj:
Cochlear Implants International
. 11:395-398
ISSN:
1754-7628
1467-0100
DOI:
10.1179/146701010x12671178103751
Popis:
(2010). Cognitive Skills and Reading Ability in Children with Cochlear Implants. Cochlear Implants International: Vol. 11, Proceedings of the 9th European Symposium on Paediatric Cochlear Implantation, Warsaw, 2009, pp. 395-398.
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3ad6a4872bcfc44f6983be696429f005
https://doi.org/10.1179/146701010x12671178103751
Zobrazit plný text záznamu
Plný text ve formátu PDF
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......