(Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021)

Autor: Libor Škňouřil, Miroslav Hudec, Jan Chovančík, Filip Jiravský, Jan Hecko, Martin Fiala, Radim Špaček, Otakar Jiravský
Rok vydání: 2021
Předmět:
Zdroj: Cor et Vasa. 63:481-485
ISSN: 1803-7712
0010-8650
DOI: 10.33678/cor.2021.020
Popis: Elektronicka media přebiraji dominantni roli ve vzdělavani, jedne z klicových odpovědnosti zdravotnických profesionalů. I profesni vzdělavani dnes využiva webove stranky, blogy, videoblogy a mobilni aplikace. Virtualni zobrazovani je dalsi, nově dostupnou technologii. Přinasi prožitky podobne realitě, což může být přinosem k zachyceni, zpracovani, zapamatovani a naslednemu použiti informaci uživatelem. Navzdory relativně kratke uživatelske dostupnosti virtualniho zobrazovani je nyni k využiti cela řada hardwarových možnosti a souběžně i obsahu, který je primarně cilem k vzdělavani zdravotnických profesionalů. © 2021, CKS.
Databáze: OpenAIRE