Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti

Autor: Miroslav Janík, Kateřina Vlčková, Karolína Pešková, Kateřina Švejdíková, Klára Kostková
Rok vydání: 2014
Předmět:
Zdroj: Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti
DOI: 10.5817/cz.muni.m210-7595-2014
Popis: Monografie prezentuje výsledky výzkumu žakovských strategii (předevsim strategii uživani jazyka) uplatňovaných při uceni se anglictině jako cizimu jazyku na konci zakladniho vzdělavani. Žaky deklarovane použivani strategii je dano do souvislosti s indikatory jejich vzdělavacich výsledků, jako jsou skore z uloh KET na urovni A2 ci znamka z anglickeho jazyka. Strategie a uspěsnost řeseni uloh jsou zkoumany u řecových dovednosti cteni, poslech, mluveni a psani a v kontextu dalsich proměnných, jako jsou ucebni a výkonova motivace, styly uceni ci podpora strategii ucitelem. Smisený výzkum kombinuje dotazniky, didaktický test a volne pisemne výpovědi žaků o použivaných strategiich při řeseni uloh. Výzkumný vzorek zahrnuje 462 žaků 9. rocniku z 16 skol nahodneho výběru v Jihomoravskem kraji.
Databáze: OpenAIRE