Demystifying Academic Writing in the Doctoral Program: Writing Workshops, Peer Reviews, and Scholarly Identities
Autor: | Kwangyul Choi, Andrea Roberts, Juan G. Yunda, Kristina Tajchman, Alejandra Reyes, Kristine Stiphany, Bjørn Sletto, Christina Wirsching, Ariadna Reyes, Jane Futrell Winslow, Marla Torrado |
---|---|
Rok vydání: | 2020 |
Předmět: | |
Zdroj: | Planning Practice & Research. 35:349-362 |
ISSN: | 1360-0583 0269-7459 |
DOI: | 10.1080/02697459.2020.1748331 |
Popis: | This article discusses a course at The University of Texas at Austinwhich sought to facilitate doctoral students’ development of scholarly articles while simultaneously fostering their sense of sch... |
Databáze: | OpenAIRE |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |