Autor: |
Simona Šebestová, Jan Slavík, Pavel Zlatníček, Zuzana Šalamounová, Tomáš Janko, Jindřich Lukavský, Veronika Lokajíčková, Tomáš Janík, Jiří Sliacky, Josef Trna, Vladislav Mužík, Eva Minaříková, Naďa Vondrová |
Rok vydání: |
2016 |
Předmět: |
|
DOI: |
10.5817/cz.muni.m210-8258-2016 |
Popis: |
Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeneho přistupu ke zkoumani a zlepsovani výuky. Koncepce je založena na empirickem zkoumani výuky v různých oborech skolniho vzdělavani s využitim videostudii. Výzkumne poznatky jsou zpracovany do podoby didaktických kazuistik, na jejichž zakladě autoři směřuji k nad-oborovem zobecněni a k zacleněni poznatků do stavajicich teorii. Autoři věři, že kniha otevira a konkretizuje cestu k reflektovanemu rozvijeni kvality výuky a výhledově snad i k nove (produktivni) kultuře vyucovani a uceni. |
Databáze: |
OpenAIRE |
Externí odkaz: |
|