Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky

Autor: Simona Šebestová, Jan Slavík, Pavel Zlatníček, Zuzana Šalamounová, Tomáš Janko, Jindřich Lukavský, Veronika Lokajíčková, Tomáš Janík, Jiří Sliacky, Josef Trna, Vladislav Mužík, Eva Minaříková, Naďa Vondrová
Rok vydání: 2016
Předmět:
DOI: 10.5817/cz.muni.m210-8258-2016
Popis: Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeneho přistupu ke zkoumani a zlepsovani výuky. Koncepce je založena na empirickem zkoumani výuky v různých oborech skolniho vzdělavani s využitim videostudii. Výzkumne poznatky jsou zpracovany do podoby didaktických kazuistik, na jejichž zakladě autoři směřuji k nad-oborovem zobecněni a k zacleněni poznatků do stavajicich teorii. Autoři věři, že kniha otevira a konkretizuje cestu k reflektovanemu rozvijeni kvality výuky a výhledově snad i k nove (produktivni) kultuře vyucovani a uceni.
Databáze: OpenAIRE