The Power of Indirect Appeals in Peer‐to‐Peer Fundraising: Why 'S/He' Can Raise More Money for Me Than 'I' Can For Myself
Autor: | Amir Sepehri, Hamid Elahi, Kirk Kristofferson, Rod Duclos, Poornima Vinoo |
---|---|
Rok vydání: | 2021 |
Předmět: |
Marketing
media_common.quotation_subject 05 social sciences Peer-to-peer computer.software_genre Altruism 050105 experimental psychology Power (social and political) Prosocial behavior 0502 economics and business 050211 marketing 0501 psychology and cognitive sciences Psychology Social psychology computer Applied Psychology media_common |
Zdroj: | Journal of Consumer Psychology. 31:612-620 |
ISSN: | 1532-7663 1057-7408 |
DOI: | 10.1002/jcpy.1232 |
Databáze: | OpenAIRE |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |