Maturity and minorities: the impact of redshirting on achievement gaps
Autor: | Matthew A. Lenard, Pablo A. Peña |
---|---|
Rok vydání: | 2018 |
Předmět: |
Economics and Econometrics
education 05 social sciences ComputingMilieux_PERSONALCOMPUTING 050301 education Academic achievement Maturity (finance) Education Developmental psychology ComputingMilieux_GENERAL 0502 economics and business ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION 050207 economics Psychology 0503 education |
Zdroj: | Education Economics. 26:593-609 |
ISSN: | 1469-5782 0964-5292 |
DOI: | 10.1080/09645292.2018.1468873 |
Popis: | There are sizable and pervasive academic achievement gaps between minority and non-minority students in the United States. Non-minority students – particularly boys – are more likely to enroll in s... |
Databáze: | OpenAIRE |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |