Actual trends in International marketing (selected problems)

Autor: Hana Machková
Rok vydání: 2005
Předmět:
Zdroj: Acta Oeconomica Pragensia. 13:49-70
ISSN: 1804-2112
0572-3043
DOI: 10.18267/j.aop.177
Popis: Změny mezinarodniho podnikatelskeho prostředi, ktere nastaly v 90. letech minuleho stoleti, ovlivnily do znacne miry mezinarodni marketingovou strategii řady firem. Cilem clanku je analyzovat soucasne trendy a jejich dopady na mezinarodni podnikatelske aktivity. V uvodni casti clanku je provedena analýza hlavnich typů mezinarodnich podnikatelských strategii. Dale je rozebran proces segmentace, postup při výběru zahranicnich trhů a možnosti stanoveni positioningu. Subkapitola věnovana mezinarodni znackove politice se zaměřuje na vysvětleni funkce znacky, stanoveni hodnoty znacky a na etapy strategickeho rozhodovani o mezinarodni znackove politice. Zavěr clanku je věnovan elektronickemu obchodovani jako fenomenu, který přispěl ke globalizaci mezinarodniho podnikani, a dale informacnim zdrojům pro ceske vývozce.
Databáze: OpenAIRE