Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Domovská stránka
Documenting Adaptive Literacy...
Jednotky
Navrhnout nákup titulu
Documenting Adaptive Literacy Instruction: The Adaptive Teaching Observation Protocol (ATOP)
Autor:
Aimee Morewood
,
Margaret Vaughn
,
Julie W. Ankrum
,
Seth A. Parsons
,
Paul M. Hawkins
,
Allison Ward Parsons
Rok vydání:
2020
Předmět:
Protocol (science)
Linguistics and Language
media_common.quotation_subject
05 social sciences
Individualized instruction
Professional development
050301 education
Test validity
Literacy
Education
ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION
Developmental and Educational Psychology
Mathematics education
0501 psychology and cognitive sciences
Student learning
Psychology
0503 education
050104 developmental & child psychology
media_common
Zdroj:
Reading Psychology
. 41:71-86
ISSN:
1521-0685
0270-2711
DOI:
10.1080/02702711.2020.1726845
Popis:
A one-size-fits-all model of instruction cannot provide equitable access to education for all students. Research demonstrates that thoughtfully changing instruction to support student learning duri...
Databáze:
OpenAIRE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::58d8568ba1d17a8e9811c4fb6ad43515
https://doi.org/10.1080/02702711.2020.1726845
Zobrazit plný text záznamu
Plný text ve formátu PDF
Plný text ve formátu HTML
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Jednotky
Popis
Exportovat záznam
Export to RIS
×
načítá se......