Ethnic influences on attractiveness and trustworthiness perceptions of celebrity endorsers
Autor: | Sanjay Putrevu, Alice Ford Collins, Kenneth R. Lord |
---|---|
Rok vydání: | 2019 |
Předmět: |
Marketing
Attractiveness ComputingMilieux_THECOMPUTINGPROFESSION Communication media_common.quotation_subject 05 social sciences Ethnic group 050801 communication & media studies Advertising 0508 media and communications Trustworthiness Perception 0502 economics and business ComputingMilieux_COMPUTERSANDSOCIETY 050211 marketing Psychology media_common |
Zdroj: | International Journal of Advertising. 38:489-505 |
ISSN: | 1759-3948 0265-0487 |
DOI: | 10.1080/02650487.2018.1548196 |
Popis: | This research examines how the commonality or difference in ethnicity between consumer and celebrity endorser affects the attractiveness and trustworthiness consumers ascribe to recognizable brand ... |
Databáze: | OpenAIRE |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |