HODNOCENÍ JAZYKOVÉ KOMPETENCE Z PERSPEKTIVY PEDAGOGIKY A STATISTIKY

Autor: Šikolová Mária, Koláčková Ludmila, Neubauer Ludmila, Sedlačík Marek
Jazyk: čeština
Rok vydání: 2019
Předmět:
Zdroj: ACC Journal, Vol 2019, Iss 3, Pp 46-61 (2019)
ISSN: 2571-0613
1803-9782
Popis: Článek pojednává o výsledcích studie založené na srovnání, jak svoji jazykovou kompetenci hodnotí sami studenti, jejich učitelé a jaké jsou skutečné výsledky dosažené u zkoušky. Jedná se o výsledky standardizované jazykové zkoušky, kterou používají členské státy NATO (zkouška podle STANAG 6001). Prezentovaná data byla získána z dotazníku distribuovaného studentům intenzivních jazykových kurzů v rámci celoživotního vzdělávání během jednoho akademického roku. Pomocí aplikovaných statistických metod byla analyzována data z dotazníků, aby bylo možno srovnat, jak přesně jsou studenti a jejich učitelé schopni předvídat výsledky zkoušek.
Databáze: OpenAIRE