Motivated To Teach, but Stressed Out by Teacher Education': A Content Analysis of Self-Reported Sources of Stress and Motivation Among Preservice Teachers
Autor: | Fernando, Núñez-Regueiro, Géraldine, Escriva-Boulley, Soufian, Azouaghe, Nadia, Leroy, Santiago, Núñez-Regueiro |
---|---|
Přispěvatelé: | Université Grenoble Alpes - UFR Sciences de l'Homme et de la Société (UGA UFR SHS), Université Grenoble Alpes (UGA), Université Mohammed V de Rabat [Agdal], ANR-15-IDEX-02, ANR-15-IDEX-0002,UGA,IDEX UGA(2015) |
Jazyk: | angličtina |
Rok vydání: | 2022 |
Předmět: | |
Zdroj: | Journal of Teacher Education Journal of Teacher Education, SAGE Publications, In press |
ISSN: | 0022-4871 |
Popis: | International audience |
Databáze: | OpenAIRE |
Externí odkaz: |