Exploring scientific French college freshmen’s images of science: which positioning ?
Autor: | Maurines, Laurence, Fuchs-Gallezot, Magali, Ramage, Marie-Joëlle |
---|---|
Přispěvatelé: | Ramage, Marie-joëlle, J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto, K. Hahl, Etudes sur les sciences et les techniques (EST), Université Paris-Saclay |
Jazyk: | angličtina |
Rok vydání: | 2016 |
Předmět: | |
Zdroj: | E-Book Proceedings of the ESERA 2015 Conference : Science Education Research: Engaging learners for a sustainable future. Part 6 J. Lavonen; K. Juuti; J. Lampiselkä; A. Uitto; K. Hahl. E-Book Proceedings of the ESERA 2015 Conference : Science Education Research: Engaging learners for a sustainable future. Part 6, pp.884-895, 2016, 978-951-51-1541-6 |
Popis: | International audience |
Databáze: | OpenAIRE |
Externí odkaz: |