Cultural Differences? Visual Metaphor in Advertising. Comprehension and Tolerance for Ambiguity in Four European Countries

Autor: Hooft, A.P.J.V. van, Mulken, M.J.P. van, Nederstigt, U., Rosengren, S., Dahlén, M., Okazaki, S.
Přispěvatelé: Rosengren, S., Dahlén, M., Okazaki, S.
Rok vydání: 2014
Předmět:
Zdroj: Rosengren, S.; Dahlén, M.; Okazaki, S. (ed.), Advances in Advertising Research (Vol. IV), pp. 351-364
Rosengren, S.; Dahlén, M.; Okazaki, S. (ed.), Advances in Advertising Research (Vol. IV), 351-364. Wiesbaden : Springer Gabler
STARTPAGE=351;ENDPAGE=364;TITLE=Rosengren, S.; Dahlén, M.; Okazaki, S. (ed.), Advances in Advertising Research (Vol. IV)
Popis: Item does not contain fulltext
Databáze: OpenAIRE