Výzkum společnosti NIQ odhaluje skryté postoje spotřebitelů k reklamám generovaným umělou inteligencí

Autor: NielsenIQ
Zdroj: Business Wire (Czech). 12/13/2024.
Abstrakt: Vzhledem k tomu, že generace umělé inteligence stále posouvá hranice kreativních odvětví, představila společnost NielsenIQ (NIQ), přední světová společnost v oblasti spotřebitelské inteligence, nový převratný výzkum o tom, jak mozek spotřebitelů zpracovává reklamy generované umělou inteligencí – s kritickými důsledky pro zadavatele reklamy, kteří se orientují na příležitosti a výzvy této nově vznikající technologie. Společnost NIQ bude o těchto zjištěních hovořit napříč generacemi na panelovém zasedání CES 2025 s názvem Adaptace na změnu: Demografické změny v reklamní strategii ve čtvrtek 9. ledna v 10:00 PST. [ABSTRACT FROM PUBLISHER]
Databáze: Regional Business News
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje