Student Perceptions of Teaching Quality in Five Countries: A Partial Credit Model Approach to Assess Measurement Invariance.
Autor: | van der Lans, Rikkert M.1,2 (AUTHOR) r.m.van_der_lans@lumc.nl, Maulana, Ridwan1 (AUTHOR), Helms-Lorenz, Michelle1 (AUTHOR), Fernández-García, Carmen-María3 (AUTHOR), Chun, Seyeoung4 (AUTHOR), de Jager, Thelma5 (AUTHOR), Irnidayanti, Yulia6 (AUTHOR), Inda-Caro, Mercedes3 (AUTHOR), Lee, Okhwa7 (AUTHOR), Coetzee, Thys5 (AUTHOR), Fadhilah, Nurul8 (AUTHOR), Jeon, Meae4 (AUTHOR), Moorer, Peter1 (AUTHOR) |
---|---|
Zdroj: | SAGE Open. Jul2021, Vol. 11 Issue 3, p1-20. 20p. |
Databáze: | Academic Search Ultimate |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |