Evaluation of a Train-The-Trainers Model for Family Peer Advocates in Children’s Mental Health.
Autor: | Hoagwood, Kimberly Eaton1 Kimberly.Hoagwood@nyumc.org, Olin, S. Serene1 Serene.Olin@nyumc.org, Storfer-Isser, Amy1 amysi.stats@gmail.com, Kuppinger, Anne1 Anne.Kuppinger@nyumc.org, Shorter, Priscilla1 Priscilla.Shorter@nyumc.org, Wang, Nicole M.1 Nicole.Wang@nyumc.org, Pollock, Michele1 pollock.michele@gmail.com, Peth-Pierce, Robin2 rpethpierce@wowway.com, Horwitz, Sarah1 Sarah.Horwtiz@nyumc.org |
---|---|
Zdroj: | Journal of Child & Family Studies. Apr2018, Vol. 27 Issue 4, p1130-1136. 7p. 2 Charts. |
Databáze: | Academic Search Ultimate |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |