School case studies: Stories of self-evaluation
Autor: | J. Vašťatková Poláchová |
---|---|
Jazyk: | Czech<br />English<br />Slovak |
Rok vydání: | 2014 |
Předmět: | |
Zdroj: | Pedagogická Orientace, Vol 23, Iss 6 (2014) |
Druh dokumentu: | article |
ISSN: | 1211-4669 1805-9511 |
DOI: | 10.5817/PedOr2013-6-810 |
Popis: | Příspěvek je věnován autoevaluaci jako strategii ovlivňující kvalitu vzdělávání a podporující rozvoj škol zevnitř. Představuje metodologii vzniku 30 případových studií českých škol, které zachycují průběh i souvislosti autoevaluace. Analýza výstupů studií psaných ve formě příběhů škol pak umožňuje stanovit závěry o charakteru autoevaluačních procesů z hlediska zavádění změny. Ukazuje, že se autoevaluace pozvolna a postupně dostává do života českých škol. V centru zájmu je i posouzení přínosu zvoleného výzkumného designu pro metodologii vícepřípadových studií. |
Databáze: | Directory of Open Access Journals |
Externí odkaz: |