PŘIPRAVENOST MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ NA MARKETINGOVOU AUTOMATIZACI

Autor: Semerádová Tereza, Weinlich Petr
Jazyk: Czech<br />German<br />English<br />Polish
Rok vydání: 2020
Předmět:
Zdroj: ACC Journal, Vol 2020, Iss 2, Pp 54-68 (2020)
Druh dokumentu: article
ISSN: 1803-9782
2571-0613
DOI: 10.15240/tul/004/2020-2-005
Popis: Vzhledem k rychlosti technologického pokroku v online marketingu a reklamě, marketingová automatizace se dostává stále více do popředí jak v aplikační, tak akademické oblasti. Nicméně i přes rostoucí popularitu tohoto nového marketingové přístupu, malé a střední podniky (MSP) narážejí na řadu významných překážek při jeho začleňování do svých podnikatelských procesů. V důsledku vysokých nároků na sběr zákaznických dat a nedostatku znalostí nezbytných k obsluhování systémů a řešení marketingové automatice, mnoho podniků není schopno plně využít potenciál, který marketingové technologie nabízejí. Tento článek popisuje mechanismy fungování automatizačních systémů v marketingu, shrnuje současný výzkum v této oblasti a analyzuje připravenost českých MSP implementovat nástroje digitálního marketingu a překážky, které jim v tom brání.
Databáze: Directory of Open Access Journals