Mentoring for Admission and Retention of Black Socio-Ethnic Minorities in Medicine: A Scoping Review.
Autor: | Kemzang, Julia1 (AUTHOR), Bekolo, Gaelle2,3,4 (AUTHOR), Jaunky, Sarvesh2 (AUTHOR), Mathieu, Johanne5 (AUTHOR), Constant, Hérold6 (AUTHOR), Oguntala, Julianah7 (AUTHOR), Rahmani, Malek1 (AUTHOR), Louismé, Michael Christopher1 (AUTHOR), Medina, Natalia1 (AUTHOR), Kendall, Claire E.3,8 (AUTHOR), Ewurabena, Simpson1,9 (AUTHOR), Hubert, Daniel2 (AUTHOR), Domecq, Marie-Cécile10 (AUTHOR), Fotsing, Salomon2,3,4 (AUTHOR) salomon.fotsing@uottawa.ca |
---|---|
Zdroj: | Journal of Medical Education & Curricular Development. 9/28/2024, p1-9. 9p. |
Databáze: | Academic Search Ultimate |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |