Modeling Physical Interaction and Understanding Peer Group Learning Dynamics: Graph Analytics Approach Perspective.
Autor: | Abal Abas, Zuraida1 (AUTHOR) zaheera@utem.edu.my, Norizan, Mohd Natashah2,3 (AUTHOR) sharizal.s@umk.edu.my, Zainal Abidin, Zaheera1 (AUTHOR) fadzli@utem.edu.my, Abdul Rahman, Ahmad Fadzli Nizam1 (AUTHOR) hidayah@utem.edu.my, Rahmalan, Hidayah1 (AUTHOR) m031820008@student.utem.edu.my, Ahmed Tharbe, Ida Hartina4 (AUTHOR) hartina@um.edu.my, Wan Fakhruddin, Wan Farah Wani5 (AUTHOR) wanfarah@utm.my, Mohd Zaki, Nurul Hafizah1 (AUTHOR), Ahmad Sobri, Sharizal3,6 (AUTHOR) |
---|---|
Zdroj: | Mathematics (2227-7390). May2022, Vol. 10 Issue 9, p1430-1430. 18p. |
Databáze: | Academic Search Ultimate |
Externí odkaz: | |
Nepřihlášeným uživatelům se plný text nezobrazuje | K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit. |