Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"young children's learning"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65dcd09358c14d1dae058c687bb6c363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2016 Jul 01. 19(3), 294-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.19.3.294
Autor:
Jarrett, Olga S.1
Publikováno v:
American Journal of Play. Fall2014, Vol. 7 Issue 1, p124-126. 3p.
Autor:
Koji, DERIHA, Sayaka, NAKANISHI
Publikováno v:
紀要. 9:83-90
本稿は,博物館における体験型プログラムが幼児の学びにとってどのような活用可能性を持っているのかを検討することを目的とするものである。博物館で行なわれたアイヌ民族の狩猟に
Autor:
ハシカワ,キミヨ, Hashikawa,Kimiyo
Publikováno v:
兵庫教育大学研究紀要 : 学校教育・幼年教育・教育臨床・障害児教育・言語系教育・社会系教育・自然系教育・芸術系教育・生活・健康系教育・総合学習系教育. 43:9-18
Autor:
ハシカワ,キミヨ, HASHIKAWA,Kimiyo
Publikováno v:
兵庫教育大学研究紀要 : 学校教育・幼年教育・教育臨床・障害児教育・言語系教育・社会系教育・自然系教育・芸術系教育・生活・健康系教育・総合学習系教育. 42:1-10
Autor:
Maureen Truasheim, Jan Grajczonek
At the heart of all curriculum decision-making is the learner. Contemporary early childhood education theory and practice emphasises young children’s agency and voice in their learning paying particular attention to valuing each child’s sociocult
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5f7679ae1cd7eceb3a0be6079b19bb4b
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8w8z6/implementing-godly-play-in-educational-settings-a-cautionary-tale
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8w8z6/implementing-godly-play-in-educational-settings-a-cautionary-tale
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.