Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"written work"'
Autor:
Lepak, Jerilynn, Going, Taren
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School, 2019 Mar 01. 24(5), 300-303.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anthony Stenton, Anne Péchou
Comment aider les étudiants à maîtriser les techniques de présentation, et fournir au groupe une motivation pour interagir, tout en intégrant les quatre compétences ? Cet article présente un cocktail très simple à base d’images fixes de fi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::967c212c9a648dd3acc3efcbc30a6d61
https://journals.openedition.org/cahiersapliut/3470
https://journals.openedition.org/cahiersapliut/3470
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seyfullah TÜRKMEN
Publikováno v:
Uluslararası Uygur Araştırmaları Dergisi, Iss 5, Pp 58-68 (2015)
Bu çalışmada Klasik Sonrası Çağatay Türkçesi dönemine ait Kitab-ı Camì'a'l-hikaye adlı metin üzerinde durulmaktadır. Küçük bir risale biçimindeki bu metin, Türklük bilimi çalışmalarının önemli bir merkezi olan İsveç’i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/577c3e1044df4987b861dca535b4b98a
Autor:
Czeniek, Anna
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców / Acta Universitatis Lodziensis. Studies in the Teaching Polish to Foreigners. (18):353-363
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=664414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Galina Kavaliauskienė, Lilija Anusienė
Publikováno v:
Social Technologies, Vol 2, Iss 1, Pp 88-101 (2012)
The objective of the research is to explore learner attitudes to correction of mistakes or feedback as a language learning tool in oral, electronically- and paper-written work as well as peer correction of mistakes.Feedback is a method used in the te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76cec8299cad4ff0909ae71cb0c080d1
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 25, Iss 2, Pp 1-16 (2009)
This study examined the impact of SMS speak on the written work of English first language (L1) and English second language (L2) grade 8s and 11s. The aim was to establish whether these learners make use of features of SMS speak in their English writt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12be2e83d5c34e75869b9e5789405e88