Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"written text quality"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionSelf-efficacy for writing (SEW) and reading ability are some of several factors that may be related to the quality of written text that students produce. The aim of the current study was (1) to explore the variation in SEW and written tex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d9c6d2783284a4bb4dbc33794c7aa23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Writing has been identified as a challenge for students with reading difficulties. This study contributes to previous research by exploring argumentative writing in L1 (Swedish) and L2 (English) in a group of students with reading difficulties in upp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ab586778c0b7061b014e7ac70f60614
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-196481
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-196481
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.