Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"written evaluation"'
Autor:
Абдулазіз Саносі
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 90, Iss 4 (2022)
The importance of Corrective Feedback (CF) to language learners has been a controversial topic for a long time. While some studies recognised CF's importance for accurate language use, others considered it deterrent to the meaningful acquisition of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9a6392999b94863993da50a06d3bdea
Autor:
Huixia Fu, Xiaobin Liu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Recent years have witnessed increasing popularity in the use of automatic written evaluation (AWE) in the writing context for its immediacy and high accessibility for EFL learners. Meanwhile, the effectiveness of the AWE tool in writing accuracy and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff9e6e266e9148bcb5e80933eb748e84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Former les enseignant·es à l’évaluation de la cohérence/cohésion textuelle dans des textes narratifs
Autor:
Garcia-Debanc, Claudine
De nombreux travaux ont établi les difficultés des enseignant·es à formuler des annotations précises sur la cohérence et la cohésion textuelle des écrits d’élèves (Charolles, 1978 ; Halté, 1984 ; Rondelli, 2010 ; Elalouf, 2016). Cette co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::a27ab5c317e8648ffba8734e280fe210
http://journals.openedition.org/pratiques/12362
http://journals.openedition.org/pratiques/12362
Autor:
Jarić, Matea
Predmet istraživanja ovog rada pisano je provjeravanje u nastavi geografije u prvom razredu gimnazije. Analizirane su pisane provjere u školama-vježbaonicama na području Grada Zagreba. Prikazani su primjeri teških i srednje teških zadataka te j
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3908::df244bd13ce8863b942fbeec3efbd6e8
https://repozitorij.pmf.unizg.hr/islandora/object/pmf:9492/datastream/PDF
https://repozitorij.pmf.unizg.hr/islandora/object/pmf:9492/datastream/PDF
Autor:
Kuštek, Matija
Predmet istraživanja rada je pismeno provjeravanje i ocjenjivanje u nastavi geografije u osnovnim školama. Opisane su prednosti i nedostatci različitih vrsta zadataka s primjerima za uporabu u pismenim ispitima. Analizom provedenih ispita prikazan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f9a5aaf87a1bd764911c6599362cad55
https://www.bib.irb.hr/1101252
https://www.bib.irb.hr/1101252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lenguaje, Volume: 40, Issue: 1, Pages: 67-97, Published: JUN 2012
La evaluación a través de tareas escritas es casi un implícito de la educación universitaria; sin embargo, resulta desafiante para los docentes ir más allá de la certificación de saberes para hacer de la evaluación un espacio verdaderamente f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::1403e1e20a24fb9fa9a6c7b0030c9b74
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-34792012000100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-34792012000100004&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.