Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"writing to dictation"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This study used a word dictation task to examine the influence of a variety of factors on word writing production: cognate status (cognate vs. non-cognate words), orthographic (OS) and phonological similarity (PS) within the set of cognate words, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbcb977c146f40109560b11bf3fb4cd7
Publikováno v:
Human Research in Rehabilitation, Vol 7, Iss 1, Pp 34-39 (2017)
Aim of this research was to get insight into mistakes that occur while blind and visually impaired students, and students with no visual disabilities, when writing by dictation. Respondents sample was consisted of three groups of students: blind (N
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee5bbebab8f6496d8e029ff475f0a970
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Research in Rehabilitation
Human Research in Rehabilitation, Vol 7, Iss 1, Pp 34-39 (2017)
Human Research in Rehabilitation, Vol 7, Iss 1, Pp 34-39 (2017)
Aim of this research was to get insight into mistakes that occur while blind and visually impaired students, and students with no visual disabilities, when writing by dictation. Respondents sample was consisted of three groups of students: blind (N =
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9047c76c72f11dfbeeee4b1c4727bc31
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1047
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1047
Recepción: 17 de enero de 2017
Aceptado: 24 de enero de 2017
Correspondencia: Cristina de la Peña Álvarez
Correo-e: cristina.delapena@ufv.es
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1176-4981
La escritura es un proceso cognitivo
Aceptado: 24 de enero de 2017
Correspondencia: Cristina de la Peña Álvarez
Correo-e: cristina.delapena@ufv.es
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1176-4981
La escritura es un proceso cognitivo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::78ba34b2ca80a7e9b2363aafda806eb6
http://hdl.handle.net/10481/44448
http://hdl.handle.net/10481/44448
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
実践学校教育研究. 11:61-72
近年、発達障害に対する理解が深まり、特別支援教育の重要性も認識されつつある。通常学級の担任としては、早くから子どもたちのつまずきに気づき、その支援をしたいと考えている
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.