Zobrazeno 1 - 10
of 22 469
pro vyhledávání: '"writing skill."'
Autor:
Smith, Ashly B.1, Clark, Lindsay C.1
Publikováno v:
Business Education Innovation Journal. Jun2024, Vol. 16 Issue 1, p74-85. 12p.
Autor:
Oktania Nayohan, Hayu Dian Yulistianti
Publikováno v:
JALL (Journal of Applied Linguistics and Literacy), Vol 8, Iss 2, Pp 212-225 (2024)
Smartphones can play a pivotal role in enhancing the learning process. Additionally, the multimedia capabilities of smartphones, such as interactive videos and educational games, make the learning process more engaging and enjoyable. The problem by s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9784409dd2e44d7f9941a0c50cf543d5
Autor:
Taufik Arochman, Margana Margana, Ashadi Ashadi, Sarifah Achmad, Dwitiya Ari Nugrahaeni, Imam Baihaqi
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 8, Iss 2, Pp 310-324 (2024)
Many EFL learners believe writing is a hard skill to master. Project-based learning is argued to be an effective solution to the problem. This study is aimed to look at the effect of Project-based learning (PJBL) on English writing skill for Indonesi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b81284c241d4de199864ad6f2f28b8a
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This study examined the influence of mobile-assisted critical writing instructions on EFL learners' writing skill in language institutes. Ninety EFL learners who were studying English at three branches of a language institute in Iran took part in thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe026e6ec9bb468aa83cf39bfabeb60d
Publikováno v:
EDUCATIO: Journal of Education, Vol 9, Iss 2 (2024)
The purpose of this study is to know the effect of instructional strategies and vocabulary mastery on English writing skill. This study is a quantitative one.The research design is 2x2 treatment by level which consist of instructional strategies (A)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea52aa406794487ea31f0a2729565349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muhammet Furkan Alpat, Emrah Görgülü
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 16, Iss 3 (2024)
The study sought to ascertain if critical thinking instruction delivered via the Flipped Classroom may improve students’ EFL writing skills. In addition to determining if the present instructional model influences students’ views of critical thin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9649cb2f94a448beb228546821c0ee77
Publikováno v:
Fondatia : Jurnal Pendidikan Dasar, Vol 8, Iss 1, Pp 109-125 (2024)
This research employs a quantitative causal (cause and effect) method with variables including the BBC Learning English Android-based application as variable X, while Writing Skill as variable Y1, and Learning Outcomes as variable Y2. The research qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ec9da61545745ed8e6931e376a6a20a