Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"writing interventions"'
Autor:
Carr, Daphne, Auzenne-Curl, Chestin T.
Publikováno v:
Developing Knowledge Communities through Partnerships for Literacy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Castro, São Luís, author, Abreu, Regina, author
Publikováno v:
Executive Functions and Writing, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198863564.003.0010
Autor:
Spada, Linda
I conducted this study because of increasingly high undesired classroom behaviors paired with insufficient creative written expression amongst students in Ohio Christian School. I was intrigued by the idea that the two could be connected somehow, so
Autor:
Connie Mayer, Beverly Trezek
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 3, p 185 (2019)
Although reading and writing play equally important roles in the literacy development of deaf individuals, far more attention has been paid to reading than to writing in both research and practice. This is concerning as outcomes in writing have remai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c862e9119d44ef0ac317b28fc4157a2
Publikováno v:
L1 EDUCATIONAL STUDIES IN LANGUAGE AND LITERATURE
A significant number of ninth-grade students still struggles with proficiently comprehending texts. Moreover, their increasingly lowering motivation to read is alarming. Various educational interventions designed to enhance reading comprehension and/
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b60e6bed055ab6d8450eb84f13f93cd4
https://biblio.ugent.be/publication/8712355/file/8712816
https://biblio.ugent.be/publication/8712355/file/8712816
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ilker, Ozlem, Melekoglu, Macid Ayhan
WOS: 000417015200007
Learning disabilities that negatively affect students' academic performance can be observed in many skills including listening, speaking, understanding, reading, writing, and mathematics. Some students encounter problems in
Learning disabilities that negatively affect students' academic performance can be observed in many skills including listening, speaking, understanding, reading, writing, and mathematics. Some students encounter problems in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4486::55f974fba8d292ece618d08d5e109cdd
https://hdl.handle.net/20.500.12415/1511
https://hdl.handle.net/20.500.12415/1511