Zobrazeno 1 - 10
of 12 292
pro vyhledávání: '"writing difficulties"'
Autor:
Alzahrani, Ghaida Ali S.1 gaalzahrani@nu.edu.sa
Publikováno v:
Arts for Psychological & Educational Studies. Sep2024, Vol. 6 Issue 3, p348-373. 26p.
Autor:
Wendimu, Selamawit Getachew1, Gebremariam, Hailay Tesfay1 hailay33@gmail.com
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Jie1 (AUTHOR) jzhang72@Central.UH.EDU, Wang, Qiuying2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Apr2023, Vol. 73 Issue 1, p1-5. 5p.
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 5, Iss , Pp 100293- (2023)
Despite the complex nature of writing, many students are hesitant to tackle difficult tasks, and there have not been enough studies conducted to determine whether writing instruction from the perspective of self-reflection improves students' writing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9a4eb0e8cf14878a11153327c0bf9a5
Autor:
ÇAYIR, Aybala1 aybalacayir@gmail.com, BALCI, Emine2 emine.balci@alanya.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education. ara2023, Vol. 12 Issue 4, p1822-1832. 11p.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open December 2023 5
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
Despite the complex nature of writing, many students are hesitant to tackle difficult subjects. To help those facing writing difficulties and increase their motivation, this study examines the effect of teacher-student collaboration through guided-wr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe34f07f9a3e4b4389562be3c082c3a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.