Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"writing abilities"'
Publikováno v:
J-SHMIC: Journal of English for Academic, Vol 11, Iss 2 (2024)
The correlation between the writing and speaking abilities of students at SMP Muhammadiyah 2 Pekanbaru in recount text was the primary focus of this research. The purpose of this study was to determine the significance of the relationship between stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67f8821f0163410db3a2b5284ea3019f
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionNumerous studies have shown that children with developmental language disorder (DLD), in addition to oral language difficulties, exhibit impaired writing abilities. Their texts contain problems in grammar, organization, cohesion, and leng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc53affca575481bb5a2c899912cc124
Autor:
Nihlah Nihlah, Septi Fitri Meilana
Publikováno v:
Scaffolding: Jurnal Pendidikan Islam dan Multikulturalisme, Vol 5, Iss 2 (2023)
The purpose of this study was to analyze the ability of paragraph writing abilities by using think, talk, write model of cooperative learning in IV graders of MI Darul Ma'arif, Tangerang City. To achieve this objective, a descriptive-qualitative stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e67c5700804b4627993445b30ed28651
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This study explores how the scholarly accomplishments of students might increment due to specific fundamental causes. The academic performance of the student was prioritized as a dependent variable, and the independent indicators chosen were “infor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/961c24706a2e4a8ebf07fc019ceaede7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Enas M. Oleimt
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 130-146 (2018)
This study aimed to explore the effectiveness of a computerized training program to develop the skills of phonology awareness to activate the reading and writing abilities of a sample of talented students with learning disabilities. The sample consis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28829dee240e48b8a4e52c39e2058e2f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.